25 Mart 2018 Pazar

BİTEN RUJA SON!

Bitmeyen ruj! 
Kim istemez ki:-)
Dibi gelen sürülemeyen rujlarınızı sakın atmayın. 
Geri dönüşümle son damlasına kadar kullanabilirsiniz.
Rossmann'dan aldığım ancak birkaç kere sürdükten sonda kenara attığattığım far paleti ruj paletim oldu. Aşamalar şöyle:
Öncelikle kullanmadığım toz ürünü iğne yardımıyla çıkardım. Toz ürünler kolayca paletten ayrılıyor.
Daha sonra temizlendi ve böyle boş bir palet elde ettim.

Artık sürülemeyen rujlarımı da yine iğne ile çıkardım ve metal bir kaşığa koydum. Sıra bu katı rujları eritmeye geldi.

İşte bu şekilde sıvı bir ruj elde ettim ardından boş palete dikkatli bir şekilde döktüm. Çabucak katılaştı ve kullanıma hazır hale geldi.
Aslında böyle dibi gelen rujlarımı fırça ile kullanmaya devam ediyordum ancak sürekli kapağı aç ruju çevir sonra tekrar çevir kapağını kapat aşamalarından çok sıkılmıştım. Bu şekilde hem daha pratik oldu hem de yanımda taşıyabileceğim :-)
Küçük bir tüyo: farklı renk rujlarınızı karıştırıp yeni renkler elde edebilirsiniz hatta içine aydınlatıcı ekleyip ışıltılı dudaklara sahip olabilirsiniz :-)
Umarım faydalı bir post oldu.
Siz geri dönüşüm adına kozmetikleri nasıl değerlendiriyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.  Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: