3 Kasım 2014 Pazartesi

Isana Hand Creme Anti Age Q10  El Kremi

ISANA HAND CREME Anti Age Q10 El Kremi-  Gerçekten çok beğendim. Fiyatına göre çok iyi performans gösterdi diyebilirim. Rossmann mağazasından yaklaşık 4 TL ye almıştım.
Bugün fiyat değişti mi bilmiyorum ancak çok da zamlandığını düşünmüyorum.  Almanya'dan ithal edilmiş bir ürün. 100 ml tüpte satışa sunulanı tercih ettim. Koenzim Q10, UVA ve UVB filtresi, C vitamini, gliserin ve E vitamini içeriyor, nemlendirici, yaşlanma karşıtı.

Ağır ve yağlı değil. Losyon kıvamında. Çok hoş çiçek kokulu. Cilt tarafından kolayca emiliyor, yağlı his bırakmıyor, cildi ipek gibi nemlendiriyor, çiçek kokusu uzun süre ellerinizde kalıyor.

Niye bu kadar geç tanıştım bu kremle dedim :-) Sadece ellerime değil vücudumda kuru bölgelere de uyguluyorum. Bütçe dostu ve severek kullandığım bir krem. Bu kış kendisiyle oldukça fazla zaman geçireceğiz. Tavsiye eder miyim? Kesinlikle evet :-)

2 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

önceden yurt dışından gelen arkadaşlar hep bu kremlerden getirirlerdi, şimdi kozmetik marketlerde var, ben de hediye olarak alıyorum başka memleketlere giderken :)

Unknown dedi ki...

Evet. Bir zamanlar mahrumduk bu kremlerden :-) Özellikle Almanya'dan gelen hediyeler pek kıymetliydi. Almanyadan hediye gelen çorap bile kapanın elinde kalıyordu :-)