25 Ocak 2017 Çarşamba

Garnıer Wrinkles Gündüz Kremi ve Göz çevesi Kremi


Yeni nemlendirici arayışıma bu iki krem ile son vermiş bulunuyorum. Garnier Wrinkles Corrector Anti-Agening Day Care ve göz çevresi kremi. Her ikisi de aydınlatıcı özellikte.



Garnier Wrinkles Corrector 35+ Gündüz Bakım kremi tanıtımı şöyle: Garnier Wrinkles Corrector 35+, ilk kez bitki hücrelerinin ve çay polifenollerinin gücünü birleştirerek iki aşamalı bir etki sağlar:
Genel canlandırıcı etki Hücre yenilenmesini hızlandırır, cildi belirgin dolgu maddelerini pürüzsüzleştirir ve nemlendirir Genel bir kırışık önleme işlemi sağlayan günlük bakım: kırışıklıkları ortadan kaldırır, cildi yumuşatır ve 24 saat boyunca nemlendirir. Cildiniz sağlıklı bir görünüm kazanır.

Gerçekten şimdiye kadar kullandığım en hafif nemlendirici diyebilirim. Cildime bebek yumuşaklığı katıyor. Nemlendirmesi fena değil, ben gündüz değil gece kullanıyorum. Yoğun kremleri sevmeme rağmen bu kremi de çok beğendim. Hafif ve çok kolay emiliyor.


Garnier Wrinkles Corrector 35+ Göz çevresi kremi de aynı içeriğe sahip

Göz çevresi için kullandığım aydınlatıcı özelliğe sahip tek krem bu. Herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı. Hem aydınlatıyor hem de iyi nemlendiriyor.

Daha ilk kullanımda göz çevresine verdiği aydınlık fark ediliyor. Çok sevdim ve inanmayacaksınız ama satış fiyatı 15 TL olan her bir kremi ben 5 TL gibi komik bir fiyata aldım :) Nereden diye sorarsanız Özdilek AVM. Fakat şu an satışta değil. Eğer bir yerlerde görürseniz mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.
Sevgiyle...

Hiç yorum yok: