5 Ekim 2016 Çarşamba

Dead Sea Spa Magik Sunsafe SPF 50 Güneş Kremi

Bu yazın favorisi oldu....
Hemen her gün kullandım..
Paraben yok, mineral deposu ve organik içerikli sertifikalı 
Kendisi aşağıda :-)


Yaz başında bilindik markaların dışında ve daha doğal güneş kremi ararken karşıma çıktı.  O kadar temiz bir içeriği vardı ki almazsam olmazdı. 21 farklı mineral barındırıyor. Bitki eksratları ile zenginleştirilmiş. Az uz değil yani. Vitamin mineral deposu gibi :) 
İngiltere'den
ithal edilen bir ürün. eczanemdengelsin.com isimli siteden (şu an satış yapılmıyor) 78 TL'ye (75 ml tüp SPF 50) satın aldım. Sadece eczanelerde bulabileceğiniz bir güneş koruyucu olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Şöyle diyor tanıtım yazısında "kendine özgü ''ayna etkisi''sayesinde güneşten gelen zararlı UVA ve UVB ışınlarını deri yüzeyine ulaşmadan yansıtır' 
Cildim hassas karma, kuruya dönük ve yağlı. Bu kremin hafif olduğunu söyleyemem, hatta ve hatta oldukça yoğun bir krem. (Yağlı cildi olanlar uzak dursun) Cildim karma olmasına karşın yoğun güneş kremlerini seviyorum. Lekelenmeye meyilli bir cildim olduğu için güneş kremi benim için çok çok hassas bir konu.
Çok fazla kullanmaya gerek yok. Anlamam kısa sürdü:) Diğer güneş koruyucu losyonlara aldanıp ilk kullanımda boca ettiğimde yüzüm badana yapmış gibi oldu. O kadar güzel bir kokusu var ki. Tek kelimeyle bayıldım. Cildim kolaylıkla emdi bu kremi. 
Aşırıya kaçmayın çünkü mineral tüm kremlerde olduğu gibi beyaz bir gölge bırakıyor
Var olan hafif lekeleri de nötürlediğini de söyleyebilirim. Bunun dışında yüzüme aydınlık bir görünüm kazandırdı. Daha sağlıklı ve canlı hissettim cildimi. Kesinlikle alerjik bir reaksiyona sebep olmadı. Makyaj altına da rahatlıkla kullanılabilir. Müptelası olanlar varmış :) Anti-aging etkili olduğu da belirtiliyor, 8 saat suya dayanıklı ve... ve... ve... açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü var. 
Tüm içerik burada
Tüm yaz ve halen severek kullandığım bir ürün oldu. Tek eleştirim pompalı bir şişede ve çevir aç kapaklı olabilirdi. Kullanımı daha kolay olurdu.

Yeniden alır mıyım? evet neden olmasın. Siz hangi güneş kremlerini kullanıyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.


    

1 yorum:

maxımus dedi ki...

En iyi güneş kremi tavsiyelerini görmek için tıklayın : en iyi güneş kremi