4 Ekim 2016 Salı

Shıffa Home Hindistan Cevizi Yağı


Nihayet benim de hindistan cevizi yağım vaaar :)
"Yağ" kelimesi her ne kadar; yapış yapış, bulaşık, akışkan ve kaygan gelse de bu bildiğimiz yağlardan değil. Aksu Vital Shiffa Home (yerlidir kendisi) markasından tercih ettiğim bu ürün soğuk sıkım yöntemiyle elde ediliyormuş. 24,5 derecenin altında katılaşıyor kar beyaz bir hal alıyor. O kadar çok kullanım alanı var ki...İnternetteki reklamlara, blog ve vlog yazılarına kayıtsız kalamadım. Denemezsem olmazdı doğrusu. Kendisi aşağıda :)
Online internet satışı 22,22 TL.( 150 ml.) Ben Rossman mağazasında görünce (son iki paket kalmıştı) hemen kaptım. Orada da 22 TL satış fiyatı vardı.
Kutu gayet iyi hazırlanmış. Kutu tabanında köpük bir destek bulunuyor. Yağ ise cam bir kavanozda (olması gerektiği gibi) ve yanında küçük bir spatula bulunuyor. Kullanım kolaylığı sağlamak istenmiş iyi de olmuş :)Bildiğiniz gibi hindistan cevizi yağı kışın katılaşıyor aşağıda görmüş olduğunuz gibi sıvı halde değil.Gelelim nerelerde kullandım. Günlük nemlendirici olarak ellerimi yumuşacık yaptı. Yağ diye korkmayın cilt tarafından hemen emiliyor. Misss gibi hindistan cevizi kokuyor. Yumuşacık pamuk gibi ellerim oldu. Üstelik koruyucu yok, paraben yok, doğal ve sağlıklı. Saçlarıma nem maskesi yaptım. Dilerseniz saç uçlarınız için serum niyetine kullanabilirsiniz. Hem yumuşatıyor nemlendiriyor hem de parlaklık kazandırıyor. Yalnız kokusuna aldanıp abartmayın fazlaca sürdüğünüzde yağ yağ kokabiliyor. Bu yağ yemeklik olarak da kullanılabiliyormuş ancak denemedim. 
Yaz mevsiminde olduğumuz için sıvı halde
İlk sürdüğümde korkuya kapılmıştım ancak cilt tarafından kolaylıkla emiliyor. Yumuşacık oluyor. Dirsekler, ayak topukları gibi sertleşmiş ve kuru yerleri pamuk gibi yapıyor.

Yaptığım minik araştırmada hindistan cevizinin C, E ve K vitaminleri, sodyum ve potasyum, kalsiyum, bakır, demir, magnzeyum, manganez, fosfor, selenyum, çinko içerdiğini öğrendim. Güzellik ve bakım açısından değerlendirirsem oldukça faydalı. Göz çevrenizdeki kırışıklık, torbalanma ve nemsizlik içinde birebir olduğu belirtiliyor. Yatmadan 30 dakika önce sürülmesi gerektiğini hatırlatmalıyım. Henüz denemedim ve en kısa zamanda bundan da faydalanacağım. Zaten içeriğindeki vitaminlere ve diğer maddelere bakınca ne kadar iyi yaptım da herhangi bir nemlendirici yerine iyi ki bunu aldım diyorum. 
Siz neler düşünüyorsunuz? Hindistan cevizi yağı kullandınız mı? Yorumlarınızı bırakırsanız mutlu olurum :-)




Hiç yorum yok: