9 Ekim 2016 Pazar

Siyah Nokta Temizleme Bantları - Karşılaştırma

Siyah noktalar...
Kadın-erkek ortak derdimiz...
Nasıl kurtuluruz? sorusu henüz tam olarak cevap bulabilmiş değil.
Silikon alçıyı buruna sürmek ya da yumurta maskesi yapıp üzerine peçete yapıştırmak gibi maceralara girmedim burun bandı satın aldım :-)
Bugünkü yazımda Gratis'in klasik Cettua bandı ile Bim mağazalarında satılan Rituel de Beute burun bandını karşılaştırdım.
Kendileri aşağıda...

Cettua Siyah Nokta Temizleme Bandı

 Cettua...
 Büyük umutlarla aldığım fenomen burun bandı. Kore'den ithal bir ürün. İlk kullandığımda "bunlar benim yüzümde miydi?" dedirtti gerçekten. Bandı uygulayacağım bölgeyi suyla ıslatıyorum. Tercihen banyodan sonra uygulamak daha iyi olur. Bandı yapıştırdıktan sonra 15-20 dakika bekletilmesi öneriliyor. Fakat ben,
bu süreyi 40 dakikaya çıkarmış ve rekor kırmış biriyim :-) Ne kadar fazla bekletirseniz sonuç o kadar iyi oluyor kanısındayım. Denedim, gördüm. Bir önerim daha olacak bu bandı yapıştırdıktan sonra parmaklarınızı üzerinde fazla gezdirmeyin. Yerleşsin daha iyi otursun diye çokça bastırdığımda sanki içinde hava kabarcıkları varmış gibi şişti ve istediğim sonucu alamadım. Yapıştırın ve unutun! diyorum.Sonuçları beni yeterince memnun etti. Sadece siyah noktaları değil yağ keseciklerini de topladı. Bandı çıkardıktan sonra gözeneklerin sıkışması için tonik kullanmak en iyisi.



Rituel de Beaute Burun Bandı
Bim fenomeni adayı Rituel de Beaute...
Güzellik ve bakım merakımı bilen kardeşimin hediyesi biri üründü. İlk tanışmamız böyle oldu. Varlığından bile haberdar değildim...Paket içinde 6 adet burun bandı bulunuyor. Oldukça makul fiyatlı bir ürün. 6 TL'ye satılıyormuş. Nerede üretildiğini merak ediyordum. Made in Korea :) (ürün için artı değer) İçeriğinde Aloe vera olduğunu belirtmeliyim. Vegan bir ürün, boya ve koruyucu madde içermiyor. Aynı yöntemle sorunlu bölgeye yapıştırılıyor. Bu bandı da 40 dakika bekletiyorum. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu.

Rituel de Beaute uygulaması
Karşılaştırmaya gelirsek....
Cettua bulamadığım zamanlarda kurtarıcım Rituel de Beaute oldu diyebilirim. Cazip fiyatıyla gönlümü çeldi.Fiyat performans açısından oldukça iyi bir ürün. Kolaylıkla erişebilirsiniz. Hemen her köşe başında bir Bim mağazası olduğunu da var sayarsak. Aynı işlevi görüyorlar, ancak Cettua bir tık önde bence.
Bu tip bantları çok sık kullanan biri olmasam da her ikisini de almaya devam edeceğim. Gatis'in her semtte mağazası yok. Gratis olsa bile Cttua her zaman bulunmuyor. Çekmecenizde Rituel de Beaute varsa dert etmeyin diyorum.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Siz hangi burun bantlarını kullanıyorsunuz. Siyah noktalar için başka alternatifleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler...

Hiç yorum yok: