7 Ağustos 2017 Pazartesi

SUN OZON GÜNEŞ KREMİ


Sun Ozon güneş kremi bu yaz hiç elimden düşmedi diyebilirim. Aslında kış aylarında da güneş kremi kullanıyorum. Fakat Mart ayıyla birlikte her gün evden çıkmadan mutlaka sürüyorum. Sun Ozon sadece Rossmann'da bulabileceğiniz bir marka. Bol seçenekli bir seriye sahip, hem yetişkinler hem de çocuklar için. 


50 factor koruma içeriyor

Prensip olarak güneş kremlerini yaz sonu almayı tercih ediyorum. Ters alışveriş yapanlardanım :) Sezonda bu ürünlerin fiyatı ikiye katlanmış oluyor. Yaz sonu alışverişinde ise indirimli satılıyor. Bildiğiniz gibi güneş ürünleri sezonluktur. Açıldıktan sonra 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Sezon başında aldığınız bir ürünü özellikle büyük boy ise hemen tüketmek mümkün olmuyor ve çöpe gidiyor maalesef. Bunu birçok kez yaşamış olan ben ters alışveriş yapmayı da öğrendim.
Kapağını hiç açmıyorum ve yaz mevsimi yaklaşırken kullanmaya başlıyorum, hem tamamen tüketmiş oluyorum hem de indirimden faydalanıyorum. 


Ürünün raf ömrü (hiç açılmadığı ve güneşten uzak serin bir yerde muhafaza edildiğinde) oldukça uzun. 

Unutmayın! Hiçbir ürünün raf ömrü son kullanma tarihini geçemez. Özellikle sezonluk olanları alırken buna dikkat edin lütfen.
Sun Ozon önceleri mesafeli dursam da kayıtsız kalamadığım bir güneş kremi oldu. İçeriği temiz ve gerçekten koruması gayet güzel. Ne yazık ki kullandığım diğer tüm güneş kremlerinde olduğu gibi yağlı bir yapıya sahip. Bol bol sürmemenizi tavsiye ediyorum. Cilt doktorlarının dediği gibi parmak ucu tüm yüze yetiyor. Fakat direkt güneş altında tüm gün kalacaksanız ve tuzlu suyla haşır neşir olacaksanız bol bol sürebilirsiniz. Şahsen ben öyle yapıyorum. Cilt tarafından emilimi gayet iyi. Yağlı kremleri sevdiğim için beni çok rahatsı etti diyemem. Yağlı bir cildiniz varsa kontrollü davranmanızda fayda var. İçeriğinde jojoba yağı bulunuyor. Rahatlık hissediyorsunuz ve nemlendirmesi de gayet iyi. 


Kıvamı gördüğünüz gibi. Hassas ciltler için üretilmiş bir güneş kremi. Fiyatı da oldukça uygundu. 15 TL . Diğer tanınmış ve çokça reklamı yapılan kremlerden çok çok daha uygun fiyatlı. 200 ml.ve bol bol yetiyor. Hem yüz hem de vücudunuzda kullanabilirsiniz. Ben sivilce ya da herhangi bir cilt reaksiyonu ile karşılaşmadım. Cildim sevdi bu ürünü. Hatta bir yenisini yedekledim. Alman markası oluşu ve Almanlar'ın da sıkça tercih ettiği bir ürün olması bu tercihimde etkili tabi ki. Diğer güneş ürünlerini de denemek istiyorum. 
Tekrar alır mıyım? Aldım bile :)
Siz hangi güneş kremini kullanıyorsunuz? Tavsiyelerinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiyle....

Hiç yorum yok: