29 Ekim 2016 Cumartesi

Rival de Loop Energy Q10 Revital Konsantre Bakım Ampulü

Anti Aging ürün deneyimlerim sürüyor :)
Bugün sizlerle paylaşacağım ürün bir Rossmann markası olan Rival de Loop'un bakım ampulleri. Rival de Loop Energy Q10 Konsantre Bakım Ampulü; Q10 ve kızılcık özü içerikli, sıkılaştırıcı bakım ampulü olarak adlandırılıyor. Yaşlanma karşıtı, Almanya menşei bir ürün. Bayram indiriminde 8.99 TL'ye satın aldım. İçeriğini okuduğumda "mutlaka denemeliyim" dedim. Bu tip ampulleri hiç kullanmamıştım. Tecrübe etmek için güzel bir fırsat oldu. 
Kullanışlı karton bir ambalajı var. 


Pakette 7 adet 2 ml bakım ampulü var. Vegan bir ürün, cilde uyumu dermatolojik olarak test edilmiş ve PH olarak cilde dost olduğu paket üzerinde belirtilmiş.

Peki içinde ne var?


Q10, tripeptit ve kızılcık özü içeriyor. Koenzim Q10 serbest radikallere karşı etkili ve cildi ışıktan kaynaklanan yaşlanmaya karşı koruyor. Tripeptid kırışıklıkları azaltmak için geliştirilmiş bir peptit olarak belirtiliyor. Cildin daha genç ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Kızılcık özü cildi ferahlatıyor ve kafein de kan dolaşımını tetikliyor. 
(Ürün ambalajındaki açıklama)


Ben nasıl kullanıyorum?

Aslında ürün 7 günlük bir kür. Fakat ben dermaroller (1,5mm kullanıyorum-haftada bir kez) kullandıktan sonra ya da dermaroller ile birlikte cildime uygulamayı tercih ettim.
Cildin daha derin katmanlarına ulaşmasını istiyorum çünkü. Açıkçası ilk kullanımda tahriş ve alerjiden korkmuştum. Fakat risk aldım ve denedim. Herhangi bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. Takipçilerim bilirler kuru bir cildim yok ya da normal, (karmakarışık diyorum :-) yani karma cildim var. Dermaroller kullandıktan sonra cildimde pullanma ve aşırı kuruma oluyor. Nemlendirici yerine daha faydalı bir ürün kullanmayı istedim ve bu serumu denedim. 
Yapısı oldukça yoğun ama akışkan, tüm yüze ve boynuma bol bol yetti. Ciltte yapış yapış bir his bırakıyor ve tamamen emiliyor. Gece kullanıma daha uygun olduğunu düşünüyorum. Göz çevresi hariç uyarısı var, ancak bu uyarıyı kullandıktan sonra farkettim. Fakat, göz çevresinde de herhangi bir alerji, kaşıntı, kızarıklık v.b.sorun yaşamadım. 
Kokusunu soracak olursanız, temizlik kokusu diyebilirim ve oldukça yoğun. Eğer koku hassasiyetiniz var ise rahatsız olabilirsiniz. Ben sevdim. 

Ampul kolaylıkla kırılıyor, ürün saydam ve yoğun yapılı



Sonuç olarak denediğime pişman olmadığım bir ürün oldu. Rival de Loop'un diğer serum ve ampullerini de denemeye karar verdim. Özellikle indirim günlerinde Rossmann'a özel bu tip markaların ürünleri uygun fiyatla satılıyor. 
Siz hangi anti aging ürünler kullanıyorsunuz? Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Sevgiyle...

Hiç yorum yok: