12 Nisan 2017 Çarşamba

Altın İğne Yaptırdım... (Franskiyonel radyofrekans)


ALTIN İĞNE...
Sonunda profesyonel anti-aging uygulaması yaptırdım....Botox konusunda ikna olmak üzereydim ancak 4-5 ayda bir yenilenmesi düşüncesi hiç hoşuma gitmiyordu. Ayrıca uzun süreli botox uygulamasının zararlı olduğu iddiaları da varken.Aslında hedefim neydi? Cilt lekelerimden kurtulmak. Hiç olmazsa koyulaşmalarını ve büyümelerini engellemek. Melasma ya da hyperpigmentasyon denilen, kimi insanlara hayatı zindan eden kışın solan yazın kara bulut gibi yüze vücuda çöken lanet şeyler :)Amacım cilt kalitemi artırmak yaşla birlikte azalan hücre yenilenmesini, ciltteki elastan kolajen üretimini artırmak olunca Doktorum Duygu Hanımın tavsiyesi ile popüler adıyla Altın iğne yani  Franksiyonel radyofrekans yaptırmaya karar verdim. Çok fazla detaya girmeyeceğim ama kısa bir bilgi: 

“Altın iğne cerrahi olmayan bir tedavi şeklidir. Cihaz cildin alt katmanlarına yüksek frekanslı enerji gönderir, cilt altına kontrollü hasar vererek, kesintiye uğramadan vücudun doğal kolajenini ve iyileşme süreçlerini uyarır. Altın iğnenin diğer adı franksiyonel radyofrekans tedavisidir ve cilt üzerindeki pek çok sorunu çözümleyebilen etkili bir tedavidir. Radyofrekans enerjisi, hali hazırda cerrahi işlemlerde kanamayı durdurmak ve kanatmadan işlem yapmak amacıyla kullanılır.Franskiyonel radyofrekans, kontrollü bir şekilde cilt altına hasar verir. İşleme altın iğne uçlarının eklenmesi ise, bu enerjinin dağılmadan, cilt yüzeyine zarar vermeden sadece cilt altını etkileyerek ve deri yüzeyinde de gereksiz enerji kaybını önleyerek iletmesini sağlar.Yüzdeki ince kırışıklıklar, tüm bedendeki form kaybı ve sarkmalar, cilt gençleştirme, sivilce, akne, yanık ve yara izi gibi sorunlar, gözaltı morlukları, gebelik sonrası ve kilo alma sonrası oluşan çatlaklar, cilt gözeneklerini sıkıştırma, akneli cilt sorunları, boyun, gıdı ve dekolte bölgesi form kayıpları Altın iğne ile çözümlenebilir 

Altın iğne doktor kontrolünde yapılması gereken bir sistem. 4 mevsim yapılabiyor lakin kış mevsimini seçmenizde fayda var zira uygulamanın yapıldığı gün yüzünüz alev alev yanıyor. Ağustos ortasında pek olacak iş değil bence. Öncesinde lokal anestezik krem uygulandığı için fazla acı hissi olmuyor. Hemen ardından antibiyotikli bir krem sürülüyor. Takip eden 3 gün boyunca sık sık bu kremi sürmeniz gerekli. İlk 24 saat sonra kızarıklık tamamen geçiyor. Noktasal iğne girişleri kalıyor onlar da 5-6 güne kadar tamamen kayboluyor. Çok hassas bir cilde sahibim ve herhangi bir yan etkisini görmedim. Eğer aktif çalışma hayatındaysanız  güneş koruyuculu iyi kapatıcı fondöten kullanmanızda fayda var. Uygulamayı profesyonel ellere bırakmalısınız ayrıca merdiven altı diyebileceğim yerlerde (ben gözelleştirmeci diyorum) ismi güzellik uzmanı diye geçen ama tıbbi hiçbir eğitim almamış kişilere kendinizi teslim etmeyin. Altın iğne 3 seanslık kür halinde uygulanıyor. Seanslar 15-20 gün arayla yapılıyor. Etkisi 2.seanstan itibaren kendisini gösterdi. En etkili sonuçlar 4 ay sonra ortaya çıkıyor diyebilirim. Cildimde sarkmaya eğilimli noktalar artık yukarıda :) Bunun için mutluyum. Cildim daha diri hale geldi.  Doktorum etkisinin 2 yıl kadar süreceğini söylemişti. Doğrusu hala botoxa ihtiyaç duymuyorum. Bu kış disiplinli olarak dermaroller uygulaması da yaptım.  Altın iğne etkisini uzatmakta belki faydası olur diye düşünüyorum.  Veee işte öncesi sonrası fotoğraflarım. 

Uygulamadan önce
3 seanslık kür bittikten sonra

Gördüğünüz gibi yüz ovalim yeniden şekillendi. Ameliyatsız yüz germe neredeyse :) Sonuç olarak gayet mutluyum. Lekeler kayboldu mu? Hayır. Fakat cildimi daha iyi görüyorum. Fiyatı ne kadar diye sorduğunuzu duyar gibiyim :) 3 seanslık kür fiyatı 1.200 TL (Tüm piyasayı araştırdım fiyat aldım arkadaşlar her yerde aynıydı :) Umarım faydalı bir post oldu. Sorularınız olursa seve seve yanıtlarım. 

Sevgiyle kalın...



30 yorum:

Adsız dedi ki...

kime yaptirdiniz acaba bir de gerilme oldu mu

Adsız dedi ki...

"Gördüğünüz gibi" derken? :)))

Unknown dedi ki...

Etkisi geçince öncesinden daha beter sarkmıyır mu?

Unknown dedi ki...

Seans ucreti 1200 tl. 2019 fiyatimi

Unknown dedi ki...

Arkadaslar bende yaptirdim. Seans ucreri 500 tl ye indirim. Ben saglikci oldugum icin yapildi bu indirim. Doc. Dr. Suleyman tas in taş klinik isimli muaynanesine gittim. İlk seansim henuz ciddi bir gelisme yok. Cildimde gerginlik ve ince kirikliklari acti diyebilirim. Ama genel olarak buyuk degisim ikinci seansla birlikte goruluyormus.
Sorulariniz olursa instagramim @instanbullive ordan dm yle ulasabilirsiniz bana

Unknown dedi ki...

Merhaba. Ben yaptirdim. Detaylari ogrenmek isterseniz @instanbullive dm atabilirsiniz

Unknown dedi ki...

Ben 5 seyan girdim ve cok memnunum seyanslar yeni bitti fakat nekadar kalici bilemem

Adsız dedi ki...

5 seansa toplam 6 bin yl mi verdiniz.

metin dedi ki...

nerde yaptınız

Adsız dedi ki...

nerde yaptınız 2020 fiyatı nedir

metin dedi ki...

2020 fiyatı ne kadar bide kalıcı mı oluyo

Adsız dedi ki...

18 Eylül 2020,İzmir'de bir klinikte seansı 1000tl.Krem sürdüler, birazdan yaptıracağım. Umarım çok acımaz.

Adsız dedi ki...

Doktor 4 seans önerdi. İlaveten kolajen takviyesi için 500 TL, prp için 300 TL. Seans başına da 1000 tl. Sanırım bana 4800'e mal olacak. Umarım faydasını görürüm.

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar ben adanada güzellik salonunda 3 seans altıniğne bir seans fa thulium lazer işlemini 1800 liraya paket halinde aldım ilk thulium lazer işlemi yapıldı lekeler için 15 gün sonra altın iğnenin ilk seansı yapıldı ve iğne derinliği fazla olmayacak şekilde yapıldığı için ilk seansta etkisi olfu ama fazla değildi sonra 2. Altıniğne seansı yapıldı iğne derinliği biraz daha fazlaydı ve bunda daha iyi etkisini gördüm 12 gün sonra 3. Seans yapılacak iğne derinliği biraz daha fazla olacak daha iyi etkisini göreceğime inanıyorum. Yüzümde ergenlik çağında çıkan sivilcelerimin sıkılmasıyla oluşan çukurlar için yaptırıyorum. 3. Seans sonrasındaki değişimi çok merak ediyorum. Umarım güzel olur.

Unknown dedi ki...

İşlem yapılmadan önce lokal anestezi kremi sürüyorlar yüzüme. Ama yine de acı veriyor. Yaptırdığım yer gayet ilgili ve nezih bir ortam. Doktorların sertifikası tam tv karşısında röportajlar veren doktorlar. Ve fiyatı cuzi. Nerde yaptırdığım hakkında benden bilgi almak isteyen arkafaşlar bana instagram adresime yazabilirler. @adem_karagozz

Unknown dedi ki...

İstanbula tavsiye edicegini Bi merkez varsa bilgilerini yazarmısınız.. 🙏

Unknown dedi ki...

beylikdüzü doktorları kliniğinde sadiye keskin adlı dr yaptırdım bu işlemi, öneririm.

Hinhan dedi ki...

Ben de gözenekler ve yanaklarının sarkmasını biraz düzeltmek icin iki seans yaptırdım. Henüz bı düzelme farketmedim. Gelecek ay 3.seansi yapacaklar insallah.

Ezgim dedi ki...

Adana da nerede yapılıyor ve güncel fiyat bilgisi olan var mi ?

Unknown dedi ki...

Selam İstanbul anadolu yakasında iyi bir yer bilen var mı acaba

Ctn-nrhn dedi ki...

Bende lekerim için Çanakkale de yaptırdım altın iğne ve mezoterapi 3. Seansı aldım ama hiç bir değişim göremedim seansına 1.200 TL ödüyorum inşallah bi faydası olur 🙏🏻😔

Ctn-nrhn dedi ki...

Bende lekerim için Çanakkale de yaptırdım altın iğne ve mezoterapi 3. Seansı aldım ama hiç bir değişim göremedim seansına 1.200 TL ödüyorum inşallah bi faydası olur 🙏🏻😔

Adsız dedi ki...

Ne kadar tuttu toplamda.

Unknown dedi ki...

Merhaba Beylikdüzü'nde oturuyorum ugur.cetinoglu.9 dm atarmisiniz lütfen

BENS dedi ki...

önerebileceğiniz klinik var mı?

Unknown dedi ki...

Nerde yaptırdınız Altın iğne uygulamasını acaba

Ayşegül dedi ki...

Nereye yaptirdiniz

Ayşegül dedi ki...

Bende çanakkalede 2.seansimi yaptirdim altiniğne mezoterapi +tca ilk seansta bir düzelme göremedim açıkcası

Unknown dedi ki...

Yeni yaptirdim 2.700 TL aldılar seansina

Adsız dedi ki...

Ben ikinci seansıma gidicem şimdiden sıkılaşma hissediyorum ve makyaj yapma ihtiyacım azaldı yüze bir parlaklık veriyo 3 seansı toplam 3000 TL bir yerle anlaştım nişantaşında doktor Banu taşkın