26 Kasım 2017 Pazar

Rival de Loop Antı-Age Pflegekapseln Bakım Kapsülleri

Vazgeçilmezim anti-aging ürün deneyimi :-)
Malum kış geldi ve cilt kuruluğu çoğu kadının ortak sorunu.
Siz de benim gibi su içmeyi çok sevmiyorsanız cilt kuruluğu kaçınılmaz. Tabi ki cilt tipiniz kuruysa bu sorun kış aylarında daha da belirginleşir. Dışarıda sel götürür ama sizin teniniz kurak çöle döner. 
Hem kuruluk azalsın hem de anti-age bakım yapayım, fiyatı da uygun olsun derken soluğu Rossmann 'da aldım.  Rival de Loop Antı-Age Pflegekapseln Bakım Kapsülleri (şu an fiyatını hatırlamasam da) kapsül görüntüsü ve içeriği ile ilgimi çekti. (Hemen denemeliydim)



Gördüğünüz gibi hemen denemişim,  6 kapsül kaldı :)

Pakette 7 adet bulunuyor bir haftalık kür şeklinde kullanılması tavsiye ediliyor. Paket üzerinde her cilt tipine uygun olduğu belirtiliyor. Yağlı ciltlerde ne tepki verir bilemiyorum. Zira T bölgem parıl parıl parladı. Tanıtım yazısında yorgun ciltler için etkili bakım yaptığı iddiası var. 



Kuruluktan oluşan kırışıkları düzelttiği, içeriğindeki jojoba ve badem yağının kurumayı önlediği vurgulanıyor. A, E, F vitaminleri içeriyor. Düzenli kullanımda yaşlanmaya karşı koruduğu da yazılmış. Her kapsül 38 ml. Göz çevresi hariç yüz boyun ve dekolte bölgesinde kullanılabiliyor.


Çok minik gibi görünüyor ama inanın bol bol yetiyor. Akşam kullanılırsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Fakat yatmadan önce değil. En az 1 saat önce cildinize uygularsanız hem cilt tarafından tamamen emilir hem de istemsizce yüzünüze götürdüğünüz parmaklarınız vıcık vıcık olmaz :) Ben banyo sonrası kullanmayı tercih ettim. Fazla hissettiğim kısmı da disk pamukla sildim. Cildimi yumuşattı ve hafif kokusuyla kendimi iyi hissettirdi. Her gün kullanılır mı? diye soracak olursanız. Ben her gün kullanmadım. Cildiniz çok kuruysa bu ürünü seversiniz. Haftada bir gün sürmeyi tercih ettim. 



Yapısını beğendim. Silikon, renklendirici, boya içermediği için gönül rahatlığıyla kullandım. Bu ürünü kullandığım zamanlar ayrıca nemlendiriciye ihtiyaç duymadım. Hatta artanını ellerime de sürdüm. Bereketli yani :)
Tekrar alır mıyım? Evet.
Kış aylarında siz hangi bakım ürünlerini tercih ediyorsunuz?

Hiç yorum yok: